Thursday, January 20, 2011

permulaan yang amat berlainan dalam hidupku...

Hari ini...aku nk belajar start tulis blog...

sebelum ni aku xpernah pon kenal dunia blog...tp aku tabahkan hati gak sbb aku nk tau..pe sebenarnye yang best dlm blog ni...aku pon tergerak ati minta kekasih hatiku watkan aku 1 blog...

Oleh itu, dari semalam aku termenung..terus termenung nk start dgn ape n sbnrnye...haha..mgkin dunia blog ni belum menyusup masuk ke dalam hidupku kot...aku nk belajar.....nk jadi cm cik mas..hehe..(klula leh kan )...ni jela yang aku leh start...

wat cik mas...terima kasih...blog ni sungguh bererti buatku...:-) akan ku isi dgn warkah2 bernilai yang sempat aku tulis untup tatapan sesiapa sahaja yang nk tau sesuatu tentang diriku...:-)

SALAM PERKENALAN KEPADA DUNIA BLOG...

6 comments:

  1. tahniah...ade blog dah.... :)
    selamat berblogging ye en nairul ...hehehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih cik mas...:-)syg cik mas...:-)

    ReplyDelete
  3. bgs2...dah pandai balas komen.. :)

    ReplyDelete
  4. salam kenal dari kakD....
    wah dah ada blog ye...
    bila2 free singgah2 la blog kakD ye..
    nanti sifu dia mesti buat bg cantek2 punya blog ni..

    ReplyDelete