Saturday, January 22, 2011

AKU NAK HIDUP AKU KEMBALI....

Msti korg pelik aku wat tajuk cm2 kan...ntahla...susah nk digambarkan...

sejak akhir2 ni...hidup aku cm dh x terurus, aku hanya memikirkan bilakah tarikh posting aku....sepanjang pengangguran aku ni...aku rs diri aku dh mcm org sasau yang hilang diri sendiri...aku rskan pekerjaan ku sbg pencuci kereta skang telah mengubah sebahagian rutin harian hidupku....dulu...aku bebas kemana sahaja...aku mampu melihat keindahan siang...tapi kini...hanya kegelapan mlm mengiringi ku pulang  semata2 untuk mendapatkan duit menampung poketku yang kering ini...

Aku juga amat sgt merindui meluangkan sebahagian hidupku bersama org yang aku sayang...cik mas...Aku sgt merindui saat bersama dgn nya...."Maaf sayang...papa xmampu berikan semua yang pa berikan pada mama dulu"...bersabarla sayang...sesungguhnya kenangan bersamamu merupakan 1 keindahan yang xpernh lenyap dari pandangan mata hatiku...

Ya Allah...kau postingkanla aku cepat Ya Allah..aku sudah tidak mampu menahan keperitan ini Ya Allah..aku merindui masa2 indahku..

3 comments:

  1. sabar la syg :)
    insyaALlah ada rezeki tak ke mana kan
    syg papa...

    ReplyDelete
  2. wah~~ loving couple..nk jdi cam korg gak la..hihi..idup ni mmg camni..ade pasang surut nye,,tuhan nk uji cinta cik mas n kekasih anda tue,,anyway...sy akn doa kn yg terbaik hanye untuk korg (^_^)*

    ReplyDelete